Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Що робити при аварії чи засміченні каналізації?

У разі аварії чи засмічення каналізації необхідно звернутися до ПрАТ «АК «Київводоканал»: оформити звернення на сайті (кнопка «Запитати») або зателефонувати на аварійну гарячу лінію за номером 15-81 чи (044) 200-73-01.

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління (інспекцію) самоврядного контролю, тел. (044) 235-36-99, яка перевіряє якість надання послуг, робить комісійні обстеження та опрацьовує питання щодо перерахунків за неякісно надані послуги.

Нагадуємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» не відповідає за гаряче водопостачання!

Куди звертатись

Київводоканал

1581 044 202 02 02 vodokanal.kiev.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]